måndag 30 april 2012

Hemlispaket och butiksjobb!

Efter en trevlig dag i butiken med många trevliga kunder.....

så kom jag hem och fann ett mysigt hemlispaket!
Tänk att jag fick alpackagarn som nog ska bli ett par härliga muddar, sockgarn som passar alldeles utmärkt till mitt turkosa randiga garn till ett par sockor. Dessutom en helt underbar bok att bara njuta av med många fina mönster o ideér till kommande projekt, ett trevligt läppbalsam och så ett skrivet kort! Med en fågel på kanske en tupp !
Tänk att det var Dödergök som var min Hemlisvän,
 TACK SNÄLLA ERIKA för alla fina garner, Sticktidning och en alldeles underbar Stickbok!
Jag som har inspirerats så mycket av din blogg, stickat sockor med bruten mosstickning efter att ha sett dina vackra sockor. Tack ! för att du har en så fin blogg som jag är en av många som följer.

3 kommentarer:

  1. Oh, vad roligt. och fint!
    Kan bara instämma i dina lovord om Dödergöken;). Hon har verkligen en härlig blogg. Och du oxå:)
    Kram Monika

    SvaraRadera
  2. Vilket finfint hemlispaket du har fått. Det är ju så roligt när avsändaren träffar rätt.
    Jag måste också hålla med om Dödergök, framförallt hennes osvikliga förmåga att göra av med restgarner utan att det "restgarnigt" ut.
    Sarah

    SvaraRadera
  3. Varsågod! Det är så roligt att paketen blev uppskattade. Du måste skriva om madelinetosh-garnet sen när du stickat med det, det såg helt fantastiskt ut på härvan. :)

    SvaraRadera