onsdag 20 juni 2012

Sommardag :oD

Nu är det sommar !
Lunch : en skål med melon, jordgubbar och vaniljyoughurt och sen kall dricka till, lite stickning på en sjal i solskenet på köksaltanen.

Spray som väntar på tillåtelse att få "fördiska" skålen innan den sätts in i diskmaskinen.

Sen kom det mer trevligt med postbilen:
Ett paket med en fin caffelatte-kopp med Alpacka Silk garn, tobblerone och en stor jordgubbe.
Tack till den som skickade det trevliga paketet till mig, jag vet inte vem du är, det enda ledtråden var att paketet var poststämplat i Sundsvall.
Visst känns vissa dagar trevligare än andra, det här är en sådan dag.



2 kommentarer:

  1. Absolut- vissa dagar är bättre än andra. Det är skönt att det kommer sådana dagar ibland.
    Hoppas din midsommar blir sån :)
    önskar Monika.

    SvaraRadera
  2. hejsan
    usch då...glömde jag lägga i kortet jag gjort till dig
    Det är jag..Lolla - Ellinor
    som skickat dit paket
    hoppas du blev nöjd med det
    kram
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera