torsdag 29 november 2012

Min dag i butiken

Jag hade min arbetsdag i butiken idag.
Det är Julgodis på bordet och en del julsaker på hyllorna.
Ett stort kolli med glögg och choklad kom på morgon så jag fick bära, packa upp och prismärka.
Tänk så mycket olika sorters alkoholfri glögg som det finns tom pepparkaksglögg.....
Och hur många varianter av choklad finns det inte....Emils choklad med turkiskpeppar är en klar favorit.

En gemensam julhörna hade någon plockat upp, från keramik, glas, skinn, tavlor och textil.

 Som den glada optimistenjag är, så hade jag tagit med mig en enkel stickning.....jag hann inte ens sticka ett varv idag.
Fördelen är när det är fullt upp med kunder och uppackningsjobb, att dagen går så fort och man har så roligt i butiken.
Väl hemma igen efter en intensiv dag i butiken så får jag äta min middag och sticka lite grann.



1 kommentar:

  1. Den är en fröjd för ögat och själen- er butik!
    Roligt att du inte hinner sticka ;).
    Kram Monika

    SvaraRadera