lördag 2 november 2013

En trevlig vecka

Tisdag var jag med Anette Carlsson och hennes föräldrar till Stockholm. Bl.a. var vi till en TVstudio där vi fick vara publik till en inspelning av "Så ska de låta".
 
 
Onsdag avmaskade jag en röd sjal under dagen och var till vävstugan "Skäl o Hjärta"på kvällen.
 
Torsdag skar jag mer mattrasor, snälla Anna-Clara hade med sig lakan o röda tyger igår som jag fick överta. Jag tror att jag alltid saknar någon nyans när jag ska börja på en ny matta.
Fredag jobbade jag i butiken, mellan kunderna skötte jag om vår ekonomi, fakturor, insättning av dagskassor och utbetalning till medlemmarna för oktobers försäljning,
 
Idag lördag avmaskar jag den fina sjalen som VisaLisa har designat : OPSA.
 
Dessutom har jag börjat väva i min nya matta med arbetsnamnet "Adventsmattan"

Imorgon söndag ska det regna = vävdag.
Alltså är vecka 44 en mycket trivsam vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar