torsdag 11 september 2014

VÄV 2014

Idag kom biljetten till "Vävtåget" som jag ska åka med till Umeå....
 
På onsdag den 17/9 går tåget från Göteborg och vi ska kliva på i Katrineholm.

Det ska bli så roligt att få åka på vävresan med tåg och bara grotta ner sig i vävrelaterade aktiviteter.... När vi kommer fram till vackra Umeå så har vi tre härliga dagar med vävning, innan vävtåget vänder hemåt igen.
 
Nu funderar jag på vad jag ska packa med mig: min Zoom Loom, någon stickning och kontanter, förutom en liten resväska, visakortet och mobiltelefonen.
 Ja det är alltid svårt att veta vad man ska packa och alltid så packar jag för mycket...
 
 
 
 
 
..

3 kommentarer:

  1. Du behöver kontanter på mässan.

    SvaraRadera
  2. Javisst är det svårt att veta hur mycket man ska ha med sig....och sen kan det ju bli så att man har mer med sig hem....;)
    Hoppas vi springer på varandra.
    Kram Monika

    SvaraRadera
  3. Eftersom vi inte ses på onsdag så vill jag önska dig en riktigt spännande och inspirerande resa - ifall du nu händelsevis behöver ännu mer inspiration än du redan har?
    Kram Christina W

    SvaraRadera